Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Journal Of Educational and Psychological Researches
  • About
    • About the Journal
    • Aims, Focus and Scope
    • General information
    • Open Access Policy
    • Ethical Guidelines and Publication Policy
    • Privacy Statement
    • Indexing & Archiving
  • Editorial Board
  • For Author
    • Cover Letter
    • Authors Guidelines
    • Paper Template
    • The Process of Publishing
    • Article Processing Charges (APC)
  • For Reviewers
    • Peer Review Process
    • Peer Review Policy
    • Reviewers Guidelines
  • Issues
    • Current
    • Archives
  • Submissions
  • Contact
  • Related Websites
    • The Educational and Psychological Research Center
    • University of Baghdad
    • Iraqi Academic Scientific Journals
    • Ministry of Higher Education and Scientific Research
Search
  • About the Journal
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 3 No. 10-9 (2006)

Vol. 3 No. 10-9 (2006)

Published: 2006-07-02

المقالات

  • سمة القلق لدى طالبات كلية التربية للبنات

    شروق كاظم سلمان
    37-49
    • PDF (Arabic)
  • المنهج الخفي فلسفته وتطبيقاته التربوية

    فائزة محمد فخري العزاوي
    48-69
    • PDF (Arabic)
  • اثر المعرفة المسبقة بالأهداف السلوكية في تحصيل طالبات قسم القران الكريم والتربية الإسلامية في مادة احكام التلاوة

    فراس حربي هاشم
    70-98
    • PDF (Arabic)
  • الاتجاه نحو العولمة وعلاقته بالانفتاح نحو الخبرة لدى طلبة الجامعة

    محمد سعود الشمري
    105-143
    • PDF (Arabic)
  • التحليل العاملي لمقياس الصحة النفسية لطلبة الجامعة

    نمير حسن
    151-156
    • PDF (Arabic)
  • التحكم الذاتي عند طلبة الجامعة وعلاقته بمستوى الطموح

    أمل إبراهيم الخالدي
    198-199
    • PDF (Arabic)
  • اثر العصف الذهني في تحصيل طلبة الصف الثاني متوسط بمادة التاريخ

    بشائر مولود توفيق
    204-223
    • PDF (Arabic)

Developed By

Open Journal Systems

Language

  • العربية
  • English

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Copyright © 2019 Journal Of Educational and Psychological Researches, All rights are reserved.

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.