Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Journal Of Educational and Psychological Researches
About
About the Journal
Aims, Focus and Scope
General information
Open Access Policy
Ethical Guidelines and Publication Policy
Privacy Statement
Indexing & Archiving
Editorial Board
For Author
Cover Letter
Authors Guidelines
Paper Template
The Process of Publishing
Article Processing Charges (APC)
For Reviewers
Peer Review Process
Peer Review Policy
Reviewers Guidelines
Issues
Current
Archives
Submissions
Contact
Related Websites
The Educational and Psychological Research Center
University of Baghdad
Iraqi Academic Scientific Journals
Ministry of Higher Education and Scientific Research
Search
About the Journal
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 7 No. 26 (2010)
Vol. 7 No. 26 (2010)
Published:
2010-07-04
المقالات
أثر برنامج إرشادي لخفض النشاط المفرط لدى أطفال الرياض
خولة عبد الوهاب القيسي , صبا عبد المنعم محفوظ
1- 24
PDF (Arabic)
Educational Curricula of preeminent and Talent:Enrichment Curriculum as a Model
Mohammed Ramadan Shueab
25-41
PDF (Arabic)
الأنماط القيادية السائدة لدى مديري المدارس المتوسطة من وجهة نظر أعضاء الهيئة التدريسية
حيدر علي حيدر
42- 77
PDF (Arabic)
المعتقدات الصحية التعويضية وعلاقتها بتنظيم الذات الصحي
سناء عيسى الداغستاني , ديار عوني المفتي
78- 141
PDF (Arabic)
تقويم اداء تدريسيي دورات التأهيل التربوي واللغوي في جامعة بغداد
فيصل يونس محمد , اركان سعيد خطاب
142- 181
PDF (Arabic)
guidance program Structured to address therapeutic cognitive emotional disorders (Anxiety and depression model)
سفيان صائب المعاضيدي
182-199
PDF (Arabic)
Developed By
Open Journal Systems
Language
العربية
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians