Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Journal Of Educational and Psychological Researches
  • About
    • About the Journal
    • Aims, Focus and Scope
    • General information
    • Open Access Policy
    • Ethical Guidelines and Publication Policy
    • Privacy Statement
    • Indexing & Archiving
  • Editorial Board
  • For Author
    • Cover Letter
    • Authors Guidelines
    • Paper Template
    • The Process of Publishing
    • Article Processing Charges (APC)
  • For Reviewers
    • Peer Review Process
    • Peer Review Policy
    • Reviewers Guidelines
  • Issues
    • Current
    • Archives
  • Submissions
  • Contact
  • Related Websites
    • The Educational and Psychological Research Center
    • University of Baghdad
    • Iraqi Academic Scientific Journals
    • Ministry of Higher Education and Scientific Research
Search
  • About the Journal
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 7 No. 26 (2010)

Vol. 7 No. 26 (2010)

Published: 2010-07-04

المقالات

  • أثر برنامج إرشادي لخفض النشاط المفرط لدى أطفال الرياض

    خولة عبد الوهاب القيسي , صبا عبد المنعم محفوظ
    1- 24
    • PDF (Arabic)
  • Educational Curricula of preeminent and Talent:Enrichment Curriculum as a Model

    Mohammed Ramadan Shueab
    25-41
    • PDF (Arabic)
  • الأنماط القيادية السائدة لدى مديري المدارس المتوسطة من وجهة نظر أعضاء الهيئة التدريسية

    حيدر علي حيدر
    42- 77
    • PDF (Arabic)
  • المعتقدات الصحية التعويضية وعلاقتها بتنظيم الذات الصحي

    سناء عيسى الداغستاني , ديار عوني المفتي
    78- 141
    • PDF (Arabic)
  • تقويم اداء تدريسيي دورات التأهيل التربوي واللغوي في جامعة بغداد

    فيصل يونس محمد , اركان سعيد خطاب
    142- 181
    • PDF (Arabic)
  • guidance program Structured to address therapeutic cognitive emotional disorders (Anxiety and depression model)

    سفيان صائب المعاضيدي
    182-199
    • PDF (Arabic)

Developed By

Open Journal Systems

Language

  • العربية
  • English

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Copyright © 2019 Journal Of Educational and Psychological Researches, All rights are reserved.

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.