Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Journal Of Educational and Psychological Researches
Home
Current
Archives
Privacy Statement
Editorial Team
Submissions
About the Journal
privacy
Contact
College Website
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 7 No. 26 (2010)
Vol. 7 No. 26 (2010)
Published:
2010-07-04
المقالات
أثر برنامج إرشادي لخفض النشاط المفرط لدى أطفال الرياض
خولة عبد الوهاب القيسي , صبا عبد المنعم محفوظ
1- 24
PDF (Arabic)
Educational Curricula of preeminent and Talent:Enrichment Curriculum as a Model
Mohammed Ramadan Shueab
25-41
PDF (Arabic)
الأنماط القيادية السائدة لدى مديري المدارس المتوسطة من وجهة نظر أعضاء الهيئة التدريسية
حيدر علي حيدر
42- 77
PDF (Arabic)
المعتقدات الصحية التعويضية وعلاقتها بتنظيم الذات الصحي
سناء عيسى الداغستاني , ديار عوني المفتي
78- 141
PDF (Arabic)
تقويم اداء تدريسيي دورات التأهيل التربوي واللغوي في جامعة بغداد
فيصل يونس محمد , اركان سعيد خطاب
142- 181
PDF (Arabic)
guidance program Structured to address therapeutic cognitive emotional disorders (Anxiety and depression model)
سفيان صائب المعاضيدي
182-199
PDF (Arabic)
Language
العربية
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians